Birkaç fikir…

23 Aug

Evimizi taşıdık, eşyalarımız artık yeni evini buldu. Ancak bazı alt yapı sorunlarından dolayı hala tam olarak eve geçebilmiş değiliz. Böylelikle yeni bir sitede ev alındığında oluşabilecek problemleri istemeyerek de olsa deneyimlemek zorunda kalıyoruz. Halimizden memnun değil miyiz? Yoooo! Çünkü sıcacık anne kucağındayız o her daim yemeğin hazır olduğu, her türlü konforun sağlandığı:))

Ancak eve gittiğimiz günlerde görüyoruz ki perdeleri tamamlanmamış, halıları yere serilmemiş, sade veya süslü farketmez aksesuar konulmamış ev hiçbir zaman ev sıcaklığını vermiyor insana. İşte bu yüzden en az mobilya kadar hatta belki daha fazla önemli aksesuarlar. Benim aksesuarlarla ilgili yoğunluk verdiğim nokta Begüm’ün her eline geçeni yere atması, camdan atması vs. gibi sebeplerden dolayı daha çok duvarlarla olacak. Duvar stickerları ve resim çerçeveleri benim alışveriş listemin başındalar. Aşağıda evde kendimizin de yapabileceği aslında basit ama çok güzel fikirler var. Bunlardan bir kaçını uygulamak istiyorum. Tek ihtiyacım olansa biraz zaman!

Christmas Decorations eclectic living room

bedroom eclectic kids

giant word makes good use of high ceilings eclectic

Living Room  living room

The Hillside House modern bathroom

Office desk details contemporary home office

French Larkspur eclectic home office

hearts eclectic living room

French Larkspur eclectic dining room
6 Responses to “Birkaç fikir…”

  1. zeynep August 23, 2011 at 1:45 pm #

    Aksesular konusunda kesinlikle haklısın, eve ruh katıyor en az koltuk masa kadar.. ben sanırım en çok duvardaki rakamları sevdim..bir ara zara home da vardı diye hatrladım..

  2. MISSRED August 23, 2011 at 3:25 pm #

    Zeynep; ben hiç görmemiştim Zara'da zaten dekorasyon bloglarını gezdikçe Türkiye'de doğru düzgün aksesuar-duvar stickerı vs. hiç mağaza olmadığını anlıyorsun. Nerde süslü, taşlı vazolar, çerçeveler hepsi bizde:(((

  3. Sevgi August 24, 2011 at 11:59 am #

    çok güzeller.. ben de kızımın odasını bir dekore etmek istiyorum.. ama bi türlü kafamı toparlayamıyorum.. aslında hep ingiliz tarzı odalara özenmişimdir.. ama ne vaktim var ne de becerim..

  4. MISSRED August 24, 2011 at 1:49 pm #

    Sevgi; aslında vakit olsa beceri kazanılır, çoğu basit şeyler ama biz yapmadığımız için gözümüzde büyütüyoruz.

  5. BeTwin Us August 25, 2011 at 12:41 am #

    Canım dekorasyonda ne kadar çok beyaz ve tonlarını kullanırsan o kadar az aksesuare gerek kalıyor. Birkaç parça ile çok şık görüntü elde edebilirsin, bebişin de kırma korkusu ortadan kalkar. Seçtiğin resimleri çok beğendim en çok da açık renkli ferah olanları 🙂http://betwinus.blogspot.com/

  6. MISSRED August 25, 2011 at 8:03 am #

    BeTwin Us; benim evim bembeyaz hatta biraz fazla beyaz oldu galiba:) Şimdi bir kaç aksesuarla, çiçekle, fotoğraflarla renklendireceğim ama dediğim gibi bizim için öncelik Begüm. Onun güvenliği için daha çok duvarlarda o hareketi yakalamayı düşünüyorum.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

