Ne çok şey istiyorum ben de:)

13 Sep

Şimdi şöyle bir bardak çay olsa en tazesinden,
Elimi yaksa beklesem biraz soğusun diye

 

Yanında da sıcacık fırından yeni çıkmış simit olsa
Çıtır çıtır ses çıksa koparırken
 Kokusu gelse burnuma 

Yedikten sonra bisikletime atlayıp gitsem;
Yol boyunca ağaçlı bir yoldan geçsem,
Kimseler olmasa, ellerimi açsam iki yana
Temiz havayı içime çeksem…

12 Responses to “Ne çok şey istiyorum ben de:)”

  1. Bahar ve kızısı Yağmur September 13, 2011 at 1:35 pm #

    aslında hiç çok değil :)hafta sonu çay-simit keyfi yapabilirsin.Simit demişken fırından çıkanlardan değilde, Eminönü'nde satılan çıtırlar oluyor, onlardan olmalı. Burnuma kokusu geldi 😀

  2. MISSRED September 13, 2011 at 1:48 pm #

    Ay bilseydim annemden isterdim bugün Begüş'le Eminönü'ne gitmişler:))) Evet çok basit istekler ama işte olmayınca olmuyor:)))

  3. BeTwin Us September 13, 2011 at 1:50 pm #

    Akşamüstü nasıl da hayal kurdurdun canım bana 🙂 ben de annem ve kardeşimle olsam, birlikte çay& simit keyfi yapsak ne güzel olurdu. İnsan basit de olsa o an için uzak gelen şeyleri nasıl da özlemle istiyor :/http://betwinus.com/

  4. MISSRED September 13, 2011 at 1:57 pm #

    BeTwin Us; şu an sadece çayla yetiniyorum:)

  5. Bahar ve kızısı Yağmur September 13, 2011 at 1:59 pm #

    kısmete bak 😉

  6. MISSRED September 13, 2011 at 2:01 pm #

    Bahar; boşver zaten benim çayla simit kısmına değil bolca bisiklet kısmına ihtiyacım var 😛

  7. cafenoHut September 13, 2011 at 2:19 pm #

    Seninkiler en azından birazcık daha yapılası şeyler, benim bugünkü hayalim için çoook çalışmam gerek çook…Ama bisiklet kısmısı beni de çok cezbetti, diğer hayali unuttuverdim:)

  8. MISSRED September 13, 2011 at 2:29 pm #

    CafenoHut; zaten anlatmak istediğim de oydu, şu an için bir ferrarim olması kadar imkansız benim için bunlar. Vakit nakittir demişler ya boşuna dememişler, zamansızlık da parasızlık kadar kötü :)))

  9. Glam September 14, 2011 at 9:16 am #

    ah keşkeee diye içimden geçirdim her isteğini 🙂

  10. MISSRED September 14, 2011 at 10:17 am #

    Glam; ben de ben de:((

  11. Aslı September 14, 2011 at 11:05 pm #

    Bu üçlüye bayıldım 🙂

  12. MISSRED September 15, 2011 at 1:43 pm #

    Aslı, adaşım ben de bayıldım ama ne yzık ki yapamadım:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

