CUMA YAZISI

16 Sep

Bugün de bitti, bitmek üzere, iş günü anlamında yani ! Hafta sonu kendimi ev işlerine adayacağım, başımı bile kaldırmadan iş yapacağım. Evim, mutfağım ve çamaşırlar üzerine and içerim.

Herkese iyi hafta sonları :)) ( keşke hafta sonu bitişik yazılsa)

11 Responses to “CUMA YAZISI”

  1. cafenoHut September 16, 2011 at 2:35 pm #

    yaz gitsin nasılsa okulda değiliz🙂

  2. MISSRED September 16, 2011 at 2:47 pm #

    Dur yazayım da rahatlayayım, iyi haftasonları, haftasonu… OH BEEE:)))

  3. zeynep September 16, 2011 at 5:27 pm #

    Cumadan bitireyim dedim bu işleri bende bittim:( iyi haftasonları:)

  4. çokoprenses September 17, 2011 at 11:35 am #

    haftasonu bitişik değil mi ya:)))sen bugün topla evini de yarn doğa parkında atarsın kendini çimenlere:))kumru yicez ona göre,bugün hiçbişi yemeyelim de dengelesin:)

  5. Modafobik September 17, 2011 at 1:38 pm #

    Hehe iyi haftasonlarrriiiii!Bu arada blogumdaki Armani cekilisine bekleriiim🙂

  6. MISSRED September 19, 2011 at 6:36 am #

    Zeynep; ben de bütün hafta sonu bittim, bitik bir şekilde haftaya başladım, artık çarşambaya kadar ancak kendime gelirim:))Çoko; TDK bitişik değil diyor canım valla ben onun yalancısıyım. ama ama kumru yemedik ama:)))Modafobik; yorumunun üzerine hemen bakıyorum, hala devam ediyordur umarım:))

  7. BeTwin Us September 19, 2011 at 2:51 pm #

    Eskiden annemi bu şekilde anlamazdım, her gün bizim için didinir bizde haftasonlarının keyfini çıkarırdık şimdi ben de haftaiçi el süremediğim çamaşır, ütü ve temizliğe haftasonu el atıyorum ve "aah aaah anneciğim" diyorum :))Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:BeTwin Us 😉

  8. MISSRED September 20, 2011 at 7:39 am #

    BeTwinUs; ben çoktan katıldım bile hatta twitter ve son postumda bahsettim tatlım:))) Annelerimizin kıymetini evlenince daha iyi anlıyoruz hele de çocuk sahibi ol işte o zamn çok daha iyi anlayacaksın

  9. nedsi September 21, 2011 at 9:59 am #

    Amazing Posts…nedsi10.org

  10. MISSRED September 22, 2011 at 6:36 am #

    Nedsi; thank you:)

  11. Grace September 30, 2011 at 7:54 am #

    bencede ah ah annnecım bende dıyorum ama hafta ıcı persembeden baslayıp pazartesıye kadar suren 5 gunluk ıs maratonum benım ıcın aaa pazartesı olsa dıye buyuzden sendrom falan kalmıyorBlogumuzdakı cekılıse beklerz:)http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

