Hafta sonu aktiviteleri

19 Sep

Bu hafta sonu kendimi ev işlerine adayacağımı söylemiştim. Begüm’le babası bahçede oynarken ben de evde büyük temizliğe başladım. Ne yazık ki  evimize gelen yardımcı taşındıktan sonra uzak diye artık gelmiyor ve biz hala kimseyi bulabilmiş değiliz, yani iş başa düşmüş durumda.  Hafta sonu tek aktivitemiz Cerenler’le buluşmak oldu. 2. kez buluşan kızlar bu sefer birbirleriyle daha ilgiliydiler. En azından karşılaşmalarında bir selamı esirgemediler birbirlerinden:)))

Sonrası biz anneler babalar sohbet etmeye çalışırken aynı zamanda onların fotoğraflarını çekmeyi ihmal etmedik ama iki yerinde duramayan cadıyı aynı karede yakalayabilmek hiç de kolay olmadı. İşte bu da oturdukları ender anlardan biri;

Beraber tahteravalliye bindiler. İkisinin de uyku saati olduğu için biraz rahat edebilmek adına uyumalarını bekledik ama nafile…

Bu arada ikisinin de objektife baktığı bir anı ne yazık ki biz yakalayamadık.

Veeee bu da bu hafta sonunun bonusları. Normalde yemek yapmak gibi bir adetim yoktur. Aslında vaktim yoktur desem daha doğru, evde yiyeceksek genelde pratik şeylerle geçiştirir ya da dışarıdan söyleriz. Bu hafta dedim ki ben de şu mutfağa bir gireyim. Limonlu tavuk tarifi buradan, sosu bizim damak tadımıza göre fazla limonlu ama limon rendesini azaltarak ya da tümden çıkararak yapılabilecek güzel bir tavuk yemeği.
Lazanya ise benim için tüm zamanların en favori yemeği, tıpkı beşamel soslu bütün yemekler gibi o da harika. Son zamanlarda yediğim en güzel lazanya da kesinlikle IKEA’da yapılıyor bol soslu çünkü benimki ona göre biraz daha kuru oldu. Onun tarifi de buradan.

Anlayacağınız tam bir ev kadınıydım bu hafta sonu yoruldum ama değdi. Çarşambaya kadar kendime gelirim:P

Bu arada Gizem ve Dilem bloglarında harika bir hediye veriyorlar. Siz de şansınız olsun istiyorsanız BETWIN US bloguna bir bakın derim ve iyi şanslar dilerim.

3 Responses to “Hafta sonu aktiviteleri”

  1. Bahar ve kızısı Yağmur September 19, 2011 at 1:20 pm #

    beşamel sos dedin vurdun beni kalbimden :Dh.sonu hem makarnaya beşamel sos hem patates-mantar'a yaparak kendimi avuttum ama devamı gelir :Dayrıca miniklere maşallah🙂 büyüdükçe aynı karede görebilmek imkansızlaşıyor😀

  2. BÜTÜ September 21, 2011 at 7:11 am #

    çok ama çoook tatlı maşallah maşallah diyorum :)http://butunundunyasi.blogspot.com/

  3. MISSRED September 22, 2011 at 6:35 am #

    Bahar; beşamel sosu en basit yemeğin üstüne dök harikalar yarat, kim akıl ettiyse allah razı olsun ondan:)) Bu arada ben de büyüdükçe daha rahat olur zannediyordum aynı karede yakalamak:))Bütü: teşekkür ederiz:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

