Yağmurlu cuma yazısı

30 Sep

Hiç sevmiyorum yağmuru, soğuk havayı. Yağmura dair tek sevdiğim şey Şebnem Ferah’ın “yağmurlar” şarkısıdır. Seveni de anlamıyorum, mesela benim kocam çok sever yağmuru, gerçi o soğuk havayı da sever. Kat kat giyinmek, üşüme ve ıslaklık hissi bunlar bir insanı nasıl mutlu eder ki? Benim olayım deniz, güneş, kum kesinlikle yaz insanıyım.

Eylülü  geride bıraktığımız şu günlerde yaz bittiğini iyice hissettirdi bugün yağmurlarla. Artık pikeler yetmiyor gece yatarken. O yorgan dolaptan çıktığı gün beni de kaplıyor bir hüzün. Bir de kışlıkları çıkarıp yazlıkları kaldırması var ki yeni evimde ben yırttım o işten devasa dolabımızda artık yazlık-kışlıklar bir arada. Gerçi hurçlardan kıyafetleri çıkarırken unuttuğun bazı şeylerle karşılaşmak da başka bir keyif! Mesela sezon sonunda çok severek aldığın ama sıcaklar bastırınca bir kere bile giyemediğin kazağı bulmanın yarattığı keyfi kaç tane şey verir ki insana?

Bir yandan da bütün bir kış Begüm’ü evde nasıl zaptedeceğiz? sorusu var kafamda. Pusetinde durmuyor artık bizimki, elimizi de tutmuyor. O önden gidecek sen de arkasından koşturacaksın. Bizimki sevmiyor sınırları, bırakacaksın özgür kız modunda gezecek. Ben de sevmiyorum sınırları, o yüzden de kış gelsin hiç istemiyorum. Çünkü kış benim için sadece sınır demek😦

Herkese iyi hafta sonları :)))

4 Responses to “Yağmurlu cuma yazısı”

  1. cafenoHut September 30, 2011 at 2:08 pm #

    Bloglarda o kadar çok Sonbarın güzellikleri anlatan, ona methiyeler düzen yazılar okudum ki. Yavaş yavaş güzellikleri görmeye başladım diyordum ki yağmur yağmaya başları… Benim de modum hemen düştü.. Nefret ediyorum karanlıktan ve kat kat giyinmekten. Zaten ufak tefeğim taşıyamıyorum o botları, kabanları.. Yazın öylemi ki, parmak arası terlik, incecik bir elbise…Ama dur bakalım bu akşam eve giderken şöyle bir dikkatli bakacağım etrafıma. Bir kaç güzellik bulmaya zorluyacağım kendime:) Gerçi bir arkadaşım ; yağmur bir fotoğrafçı için kaçırılmayacak fırsat derdi.. Fotoğrafçı değilim ama artık makinam var.. Belki buradan yakalarım bir kaç mutluluk:)Sanada çoook güzel bir haftasonu diliyorum.. Özgür kızı da öpüyorum…

  2. zeynep September 30, 2011 at 3:36 pm #

    ah o iki parçayla evden çıktığım günler, şimdi mümkün mü çorabını giymeden hırkanı almadan çıkılmıyor ki, gece ısınmak için bikaç kat bişi çıkar, zor zor kış zor:)mutlu haftasonları!

  3. Sevgi October 1, 2011 at 9:02 am #

    ay o kat kat giyinmeyi sorma.. en sıkıldığım şey.. dila kış bebeği olduğundan soymak ve giydirmek tam bir eziyetti.. yağmuru severim ama sadece izlemeyi.. o ıslaklık beni sinir eder..

  4. MISSRED October 3, 2011 at 8:56 am #

    CafenoHut; yağmurda ben fotoğraf makinemi çıkarmaya kıyamam ki ama? ya ıslanınca erirse? :PZeynep;ayaklarımı ve burnumu hiç ısıtamam kışın, sabah kalkıp giyinmek ölüm, yataktan çıkmak istemezsin vs. vs. Nesini seveyim ya ben bu kışın?Sevgi; Bir de bizim Begüm çok terliyor, kat kat giydiricez sonra arabada terlicek, sonra onları değiştir off, kış çok zor!

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

