YORGUN CUMA YAZISI

7 Oct

Tabi ki amacım sizlerle cumadan cumaya görüşüp, bir cuma yazısı yazıp kaçmak değil ama ne kadar uğraşsamda hayatımın iplerini elime alamıyorum. O akıp giderken ben de peşinden koşturuyorum leyla gibi kendinden geçmiş vaziyette sabahı akşam, geceyi gündüz ediyorum.

İşte bu hafta da aynen dediğim gibi geçti, ne zaman hafta sonu bitti de pazartesi oldu ve şu an  cuma inanın ben bilmiyorum. Aklımda olup hazırlamayı planladığım postları bile unuttum, çoğu bayat haber olarak tarihteki yerini aldı çoktan. Kafasından aynı anda milyonlarca şey geçen bir insan olarak  “en azından cuma yazısını aksatmayayım” dedim ve her şeyi bir kenara bırakarak iki arada bir derede bu yazıyı yazıyorum, umarım sonunu getirebilirim:)

Şimdi yazarken düşündüm de tabi hiçbir şeye yetişemem, benim 1 haftam 7 günden değil 2 günden ibaret. Her sabah saat 07:00 civarı evden çıkıyor ve  21:00-22:00 aralığında eve geliyorum.23:00-24:00 gibi pestilim çıkmış olduğundan kafayı koyduğum anda uyuyorum. Arada kalan 1-2 saatlik zaman diliminde evde iş yapacak halim yok herhalde. ( yok dimi?) Dolayısıyla bütün işler hafta sonuna kalıyor. Temizlik hafta sonu, alışveriş hafta sonu, çamaşır-ütü hafta sonu, yemek yap hafta sonu,  Begüm’le oyna, yedir hafta sonu, kursa git hafta sonu, misafir gelsin hafta sonu, misafirliğe git hafta sonu. Misafirliğe giderken bile kendimi kötü hissediyorum “o kadar işi gücü bıraktın evde, geziyorsun” diye. Begüm de inanılmaz yoruyor, artık iyice tozuttu, bu 2 yaş sendromu bizi uğraştıracak gibi gözüküyor, bir yandan da dişler çıkıyor. Sorduk, neren acıyor diye ağzını gösterip “uf” dedi :))) Ona da hak veriyorum, koskoca insanlar bile 20 yaş dişi çıkarırken neler çekiyor, minicik can ne yapsın? Yine iyi dayanıyorlar.

Bu arada bu yazımda insülin direnci ve hipoglisemiden bahsetmiştim. Bakımımı, saçımı ihmal ediyorum ama sağlığımı ihmal etmiyim dedim ve dün doktora gittim doktor kapsamlı bir teste soktu beni. Kan-idrar tahlilleri- şeker yüklemesi vs. derken yarın bütün sonuçları alacağım . Ancak internet sitesinden bazı tahlil sonuçlarına ulaştım biraz önce. Şeker mi var bende acaba derken kolestrolümün olduğunu anladım sonuçlardan. Bir de şeker varsa oh ne ala :)))) 30 yaşında bir bünyeye yakıştıramadım ben bu sonuçları, yediremedim kendime yani. Her şey ihmale gelir ama sağlık gelmemeli.

Biliyorum içinizi kararttım yine ama şükredelim ki hala havalar güzel. Hala daralınca kendimizi sokağa attığımızda bizi karşılayan bir güneş var. Hala hafta sonu için sokakta, parkta, deniz kenarında,ormanda, kırda, bahçede gezme planları yapabiliyoruz en azından.

Herkese iyi hafta sonları.

12 Responses to “YORGUN CUMA YAZISI”

  1. viva October 7, 2011 at 1:15 pm #

    canim cok yoruluyorsunya ondanda oluyordur bence, kolestrolun tam olarak sebepleri ney tam bilmiyorum, ama genelde yorgun olan insanlar daha sagliksiz seyler yiyorlar ve bunlardanda tabii hastaliklar kaynaklana biliyor, cok gecmis olsun! : )

  2. Fundanın Günlüğü October 7, 2011 at 1:17 pm #

    Kendine ve sağlığına dikkat et.Sen bize lazımsın :)Geçmiş olsun canım

  3. zeynep October 7, 2011 at 1:56 pm #

    İnan bendeki de yazdıklarından farklı değil, eve kalma süresi az, evde iş çok ve hepsini haftasonuna saklıyoruz..sonra cumartesi hiç keyifli uyanamıyorum sırf bu uzuun liste yüzünden!

  4. Bahar ve kızısı Yağmur October 7, 2011 at 8:55 pm #

    Umarım fırsat bulur dinlenebilirsin biraz. Ev işi hiç bitmiyor😦 saatlerimiz aynı o saatten sonra evde ne yapılırki😦 Begüm' ün uff'ları geçsin, bitsin.

  5. Deli Anne October 8, 2011 at 8:35 am #

    İyi hafta sonları. Dilerim iyi çıkar tahlil sonuçları.

  6. KIRMIZI October 9, 2011 at 7:51 pm #

    Ne kadar tanidik yazdiklarin Aslicim. Yogunluk. yorgunluk. vakitsizlik. Duzgun bi yardimci cozum olabilir belki. Sevgiler.

  7. Kirpikteki Gözyaşı October 10, 2011 at 9:27 am #

    Aslıcım hem çalışıp hem anne olmak çok zor. Allah gerçekten kolaylık versin! İnşallah sonuçların iyi çıkmıştır. Kolestrol genetik de olabiliyor. Eşimde de var. Dr.un sana eğer çok yüksekse yapman gerekenleri söyleyecektir zaten. Geçmiş olsun canım. Mutlu haftalar:)

  8. MISSRED October 10, 2011 at 9:34 am #

    Viva; ben de sebeplerini tam bilmiyorum, biraz da bünye meselesi, kolestrol diyince hep kilolu insanlar gelir aklımıza ama çok kilolu birinde olmazken zayıf birinde de olabiliyor, bakalım doktor gerekli açıklamayı yapacak.Funda; iyi dileklerin için teşekkürler :))Zeynep; yapsan bir türlü, yapmasan bir türlü. Sonuçta yine onları yapacak kişi sensen sonra dağ gibi birikiyor her şey.

  9. MISSRED October 10, 2011 at 9:39 am #

    Bahar; sanırım bu saatte ne yapılır ki demeyip hafta içine de bazı işleri yaymak lazım. Mesela alışverişi cumadan yapmak, kursların hafta içi olanlarını tercih etmek gibi :)Deli Anne; teşekkürler, tahlil sonuçları kötü olmamakla beraber çok iyi de değil :((Kırmızı; Evde bir yardımcı olmasına ben bir türlü sıcak bakamıyorum. Zaten yemek yapsa yiyemem, aynı evi paylaşamam ama yine de lazım. En azından hafta sonu bir kaç saat Begüm'ü bırakmak için bile olsa lazım.

  10. MISSRED October 10, 2011 at 10:08 am #

    K.G.; Gerçekten zor ama şunu da biliyorum çalışsan da zor çalışmasan da zor, çalışmayan anneler rahat diyemeyiz yani. O yüzden tempoya alışıp kabullenmek en doğrusu ama bazen de insan böyle patlıyor:))

  11. Giz October 10, 2011 at 1:45 pm #

    Canım yazını okurken bir kez daha yalnız olmadığımı ve bu düzenin gerekliliği olarak hayatı yaşamak yerine ertelemeye başladığımızı üzülerek görüyorum. Ben tüm haftasonu ölü gibi yattım, evden çıkasım bile gelmedi, bir de 2 yaşında bir bebiş olduğunu düşünüyorum. Sadece onunla ilgilenmek bile insanın tüm ilgi ve enerjisini yönlendirmesini gerektiren bir şey. Kendi durumuma üzülüyordum şimdi bir kat daha üzüldüm ve insanı sabahın köründe evden çıkarıp karanlık çöktükten sonra döndüren bu düzene bir kez daha isyan ettim. Hayatın normal gerekliliklerini yerine getirebilmek artık lüks oldu, peki nereye kadar diyorum bu şekilde devam edebilir? Ne kadar daha bünyesi kaldırır insanın? Bilemiyorum. İçinde bulunduğum departmanda çalışmak için can atan o kadar çok insan var ki böyle olunca vazgeçmek şımarıklık gibi gözüküyor ama çılgınca yağan yağmurda karşıya kaç saatte geçeceğimi düşündükçe de çıldıracak gibi oluyorum. Saat 21.00’de eve dönüyorum demişsin, o saatten sonra ne yapabilir ki insan? Ben şimdiden çıkış yolu arayışına girdim. Dilerim kısa zaman içinde bu dönemi arkada bırakırız ve dönüp bakınca uzak bir hayal gibi görünecek şartlarda çalışabiliriz canım..

  12. MISSRED October 10, 2011 at 2:13 pm #

    Giz; çalışmaktan erindiğim falan yok ama şartların yüzde yüz olmasa da uyduğu bir işin yaşam kalitesini değiştireceğine inanıyorum. Ne yazık ki bu ülkede bekar kadının çalışabileceği iş, evli kadının çalışabileceği iş ve evli-çocuklu kadının çalışabileceği işler ayrı:))) Eminim bekar olsaydın yolu fazla problem etmez hatta belki avrupa yakasında bir ev tutuverir mutlu mesut işine devam ederdin ama sorumluluk arttıkça ne yazık ki ister istemez bir tercih yapmak zorunda kalıyorsun ki ben de bu tercihi yapmak üzere ve yeni çıkış yolları aramak üzereyim:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

