Kızlarımıza tütü arayışımız son buldu, çünkü artık Çoko Tütü var !!

19 Oct

Begüm 7-8 aylıkken ilk yaş gününde ne giyeceğiyle ilgili planlar yapmaya başlamıştım. Benim hayallerimi kabarık tütüler süslüyordu. İnternetten biraz araştırınca gördüm ki Türkiye sınırları içinde hayallerimi süsleyen kabarık tütüye ulaşmam imkansızdı, aradığım tütüleri yurt dışında buldum. Bir kaç tanesiyle de yazıştım, minimum 1 ay önce sipariş vermek gerekiyordu. Sonra yurt dışından alışveriş konusunda cesaretsiz olduğum için vazgeçtim tütüden, tüm cesaretimi topladığımdaysa doğum gününe 15 gün kalmıştı 😛 Velhasıl kızım tütü giyemeden ilk yaş gününü kutladık.

Bütün bunları neden anlatıyorum ? Çünkü artık tütü arayışlarımız son buldu kız anneleri :)) Aynı benim gibi kızının doğum günü için tütü ararken bulamayan ve neden bizim kızlarımız da balerin edasıyla kuğu gibi süzülmesin diyerek kolları sıvayan Çokoprenses‘in annesi ÇOKOTÜTÜ‘yü açtı hem de çeşit çeşit tütülerle, tamamen sizin hayal gücünüze kalmış değişik seçeneklerle.

Yaşasın kabarık tütüler!!!!

7 Responses to “Kızlarımıza tütü arayışımız son buldu, çünkü artık Çoko Tütü var !!”

  1. Bahar ve kızısı Yağmur October 19, 2011 at 10:56 am #

    ayyy çok şirin 🙂

  2. MISSRED October 19, 2011 at 11:01 am #

    Bahar; sitesine de baktın mı Bahar? Daha güzelleri de var,arkadaşımın diye söylemiyorum gerçekten çok güzel:))

  3. Bahar ve kızısı Yağmur October 19, 2011 at 11:20 am #

    bakmazmıyım 😉 baktım bile 🙂

  4. Giz October 19, 2011 at 1:53 pm #

    Gel şimdi bu resmi gör ve kız çocuk isteme! :))) ayyy nasıl da tatlı, maşallah canım pembiş tütü kızına inanılmaz yakışmış, ülkemizde de artık böyle güzel tütülerin satılıyor olması bugün senin ve gelecekte de kendi adıma sevindirdi beni canım 🙂Giz’li Teras

  5. çoko tütü October 20, 2011 at 1:35 pm #

    teşekkür ederim Aslıcım:)

  6. MISSRED October 21, 2011 at 8:45 am #

    Giz; ay inşallah kızın olur ya, ben ikinci olursa onu da kız istiyorum 🙂 erkek anneleri duymasın kızın yeri başka 🙂

  7. MISSRED October 21, 2011 at 8:46 am #

    Çokocum; aslında herkesin sana teşekkür etmesi lazım bu güzel tütüleri vatana millete kazandırdığın için 😛

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

