Ben her nikahta ağlarım!

31 Oct
Canım arkadaşım Özge evlendi geçtiğimiz günlerde. Zaten güzel olan Özge’m harika bir gelin oldu. Klasik bir sahne olarak hazırlık aşamasından nikaha kadar  sürekli gözü yaşlı gezdim. Bir insan böyle zamanlarda niye ağlar onu da bilmiyorum, sanki kızımı veriyorum:)))Yanlış anlaşılmasın en yakın arkadaşım diye de değil, hiç tanımadığım birinin nikahına da gitsem gözlerim dolar, ilginç ve incelenesi bir durum benimki. 
 Veee daha önce bahsettiğim üzere fotoğraflarını ben çektim. Her türlü eleştiriye açığım, yapıcı eleştiriye hele de sizlerin eleştirilerine gerçekten ihtiyacım var ki kendimi bu yönde geliştirebileyim. 

8 Responses to “Ben her nikahta ağlarım!”

  1. Öykücü October 31, 2011 at 11:30 am #

    Ben de her nikahta ağlarım:)Fotolar gü<el ama gelini hep surat asarken çekmişsin,neşeli değil hüzünlü fotolar olmuş.Ünv mezuniyetinde gittiğim fotoğrafçı benle sohbet ederken çekivcermişti fotolarımı öyle doğal öyle güzel çıkmıştı ki.

  2. MISSRED October 31, 2011 at 11:41 am #

    Öykücü demek ki yalnız değilmişim bu konuda:)) Bu arada hazırlık aşamasında ekstra bir stres oluyor o yüzden bol kahkahalı değildi bizim çekim. Mesela yanımızda gelinin çok komik bir arkadaşı vardı, fıkralar anlatıyordu ben orada gülmekten koparken gelinimiz sadece tebessüm ediyordu yani bambaşka bir boyuttaydı. Fotoğraf hocam ortamı neşelendir demişti çekim esnasında, belki ben bunu bizim kızla kıramadım ama bu düğün fotoğrafçılığında önemli bir unsur haklısın:)

  3. Sevgi October 31, 2011 at 2:33 pm #

    BENDE AĞLARIM BENDE.. HEMENCİK SULANIR GÖZLERİM.. GELİNE GELİNCE DÜĞÜNÜN HÜZNÜ ÇÖKMÜŞ GERÇEKTEN ÜZERİNE.. ALLAH SONRASINI NEŞELİ ETSİN İNŞALLAH..

  4. MISSRED October 31, 2011 at 2:41 pm #

    Sevgi; vaktimiz de çok kısıtlıydı,gelinin kuaföre gelmesiyle nikah dairesine gitmesi arasında 2 saat olduğundan sanırım hepimiz biraz stresliydik:) Yine de ben buna hiç dikkat etmemiştim demek ki fotoğraf çekerken daha çok mutluluk anı yakalamak lazım.

  5. Eylem Atılgan October 31, 2011 at 5:50 pm #

    Eline sağlık, güzel kareler yakalamışsın. Ama diğer arkadaşların da dediği gibi gelininiz çok hüzünlü 🙂

  6. MISSRED November 1, 2011 at 8:41 am #

    Eylem; hüzünlü değildi de stresliydi diyelim:) Aslında bir sürü güldüğü kare de var, biraz da benimle ilgili ki düzenlediğim o kadar fotoğraf içinde tutup bunları koymuşum:)

  7. Buda benim dunyam:) November 29, 2011 at 4:06 pm #

    Bende her nikahta ağlar,sonra lenslerimi bahane ederim :)www.margunundunyasi.blogspot.com

  8. MISSRED November 30, 2011 at 9:23 am #

    bu da benim dünyam; hehe:)iyi bahane!

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

