Kırmızı paltolu kız

1 Nov
Geçtiğimiz hafta sonunu evde hiçbir şey yapmayıp sadece ve sadece Begüm’le ilgilenerek geçirdim. Tarihler cumartesiyi gösterdiğinde benim için koşuşturma başlar normalde. Ev alışverişi, temizlik, yemek, ütü vs. Bütün bunların içinde çoğunlukla Begüm’le fiziksel olarak yan yana olsam da kafam  hep işte güçtedir. Bu hafta sonu bütün işlerin birikmişliğine karşılık ben Begüm’ü seçtim:) Onun için alışveriş yaptık, parka gittik, beraber oyun oynadık, kitap okuduk ve birbirimize sarılıp uyuduk.

 Çalışan her anne kendisine “acaba çocuğuma yetebiliyor muyum?” diye sorar. Ben de çoğunlukla soruyorum, cevabım zaten belli, hiçbir şeye yetemiyorum ki! Ancak çok da dert etmiyorum artık. Hayat bu, olanaklar bu, sürekli hayıflanmaktansa en güzeli birlikte geçirilen anların tadını çıkartmak. Ve biz de öyle yaptık.

Bu da bütün bir hafta sonu oyuncakların ve kitapların renklendirdiği salonumuz:)) Hiç toplamadık, hatta hala aynı yerlerindeler :)))

8 Responses to “Kırmızı paltolu kız”

  1. cafenoHut November 1, 2011 at 2:06 pm #

    🙂 en iyisini yapmışsın.. Salon bu haliyle harika bence…

  2. Bahar ve kızısı Yağmur November 1, 2011 at 2:55 pm #

    bencede en iyisi bu 😉

  3. Kirpikteki Gözyaşı November 1, 2011 at 3:47 pm #

    Begüm'ün bakışları bitiriyor beni:) Çok tatlı:)) Maşallah! En iyisini yapmışsınız:)

  4. Peri November 1, 2011 at 7:59 pm #

    Aslı ben böyle salonda oyuncaklar dağılmış, her yer her yerde hali görünce huzur buluyorum, bu oyuncak dağınıklığı mutlu ediyor beni (normalde hiç sevmem dağınıklığı, kıyafetler falan ortada diye arıza çıkarırım :))

  5. deniz saatçioğlu November 2, 2011 at 1:46 am #

    Nasıl da yakışmış şapkası, çok da ciddi, yerim ben onu, maşallah çok tatlıdenizsaatcioglu.blogspot.com

  6. MISSRED November 2, 2011 at 10:18 am #

    CAFENOHUT; Begüm de çok mutluydu bu dağınık halden, açıkçası ben de :)BAHAR; tekrar dağilması an meselesi olan bir odayı neden toplayayım ki dimi ama?K.G.; ya sorma her gören gözlere bak diyor:)) renkli gözlü olmasını çok istemiştim ama sanırım daha da güzeli anlamlı bakan bir çift göz:) maşallah kızıma:)Peri; hahah:)) ben rahatsız olmadım ama mutluluk da yaratmadı açıkçası :PDENİZ; bir an önce oyun oynamak istediği için fotoğraflarını çekmeye çalışmama sinir oldu, o yüzden o bakışlar :))

  7. gül November 3, 2011 at 7:40 am #

    salona renk katmış, pek de yakışmış bence.. öpüyorum her ikinizide sevgiler…

  8. MISSRED November 3, 2011 at 9:34 am #

    Gül; biz de seni öpüyoruz MUCX MUCX:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

