Bayram mesajlı cuma yazısı

4 Nov

Bugün nedense çok mutlu, çok pozitif hissettiğim bir gündeyim.  Hava bugün güneşli diye mi yoksa eşim sabah işe gelirken “ne güzel ya 9 gün kızım,sen ve ben” dedi diye mi bilmiyorum ama içim içime sığmıyor işte. Eğer “9 gün oh ne güzel dinleneceğim” diye düşünüyorsam avucumu yalarım, tecrübeyle sabit ömrü hayatımda hiçbir bayram tatilinde dinlenemedim ki ben, üstelik bizim akraba gezmelerimiz aynı mahalle sınırları içindeki 2 teyzemden ibaret olsa da (çünkü genelde insanlar bitmek bilmeyen akraba ziyaretinden yorulur bayramda) bayramların sonunda hep kurduğum cümle “hiçbir şey anlamadım, ne çabuk geçti 9 gün” dür.

Bayramda 2 planım var. Birincisi bitmek üzere olan 12.İstanbul Bienali’ne gitmek, diğeri de geçen gün kuzenimin gidip “burası tam bir fotoğraf cenneti” diye ballandıra ballandıra anlattığı  Atatürk Arboretumu’nu gezmek. Hafta sonu halka açık olmayan arboretum umarım bayramda tatil edilmeyen perşembe veya cuma gününde açık olur.

Tabi ki ev içinde de yapılması gereken bir sürü iş var. Hepimizin dolaplarının bir elden geçmesi ve düzenlenmesi gerekiyor, dolapların-çekmecelerin dağınıklığına hiç ama hiç tahammülüm yok. Eğer ki aradığım şeyi bulamazsam bulana kadar dolabı aşağı indirecek ya da bütün çekmeceleri boşaltacak kadar obsesif olduğumdan böyle bir düzenleme şart bizim evde. Bu arada yapılacak genel temizlikten bahsetmiyorum bile, ona artık alıştım, hatta bu tatilde camları bile silmeyi düşünüyorum.

Bayram sonrasına bedenen yorgun bile başlasam kafamdaki yapılacaklar listesinin maddelerine çarpıları bir bir atmak beni rahatlatacaktır diye düşünüyorum. Begüm’le doya doya geçireceğimiz günler de ayrı bir mutluluk kaynağı :))

Herkese şimdiden bol dinlenmeli, bol eğlenmeli ve umarım güneşli bayramlar :)))

3 Responses to “Bayram mesajlı cuma yazısı”

  1. DeryAze November 6, 2011 at 6:55 pm #

    Arboretrum gerçekten şahanedir. ÖRtü ve yiyecek almayı unutmayın 🙂

  2. MISSRED November 10, 2011 at 8:36 am #

    Deryaze bakalım bugün gideceğiz umarım, açıksa tabi 🙂

  3. Bahar ve kızısı Yağmur November 10, 2011 at 12:36 pm #

    geçmiş bayramınız kutlu olsun Aslı :)gittiniz umarım. yazın gitmiştim cennet gibi bir yer 😀

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

