Blogum 3 yaşında

15 Nov
Biraz önce tesadüf eseri fark ettim ki bugün blogum 3 yaşına girmiş. Düşündüm 3 senede hayatımda neler değişti diye. Hala aynı iş yerindeyim, hala aynı adama aşığım, ailemize 1 minik kız katıldı, yeni bir eve kendi evimize taşındık, diyet yaparken beni motive etsin diye açtığım blogum pek başarılı olamamış ki hala diyete başladığım 3 sene önceki kilomdayım.(Burada bloga haksızlık ediyorum çünkü o zaman gayet de güzel vermiştim kiloları)
3 sene sürekli yazamadım bloguma, hamilelik ve doğumla uzunca bir ara verdim, bazen vakit yoktu bazen blog yazma fikrinin saçma geldiği bile oldu. Bazen yazacak şey bulamadım, bazen o kadar çok şey vardı ki bahsedecek hangisinden başlasam bilemedim.
Blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım. Bir kısmıyla yüz yüze görüşme imkanım oldu, bir kısmıyla 40 yıllık dostmuşcasına mailleştik, bazılarıyla da yorumlarda buluştuk.
Ve işte 3 sene böyle geçti. Blog aleminin bir üyesi olduğum için çok mutluyum, bana kattıkları anlatmakla bitmez. Beni takip eden bütün dostlarıma, üzüntümde, sıkıntımda yanımda olan, fikir veren, fikir alan herkese çok teşekkürler.
Bloguma,bir nevi evime misafir olan herkese Türk kahvelerini takdim ediyorum:))) (Oh be çok önceden çektiğim fotoğraflara da daha anlamlı bir yer bulamazdım herhalde)

14 Responses to “Blogum 3 yaşında”

  1. pempe gönlüm sende November 15, 2011 at 3:21 pm #

    maşallah blogunuzada sizede:)) daha nice yıllar yazmanız dileğiyle:)

  2. cafenoHut November 15, 2011 at 3:25 pm #

    3 yıl haa.. Ne güzel… Aslına bakarsan benim bile neredeyse 1 yıl olacak. Umarım daha uzun yıllarda buralarda oluruz ve güzellikleri paylaşırız, şu güzel fotoğraf gibi…

  3. MODAveSOSYETE ; November 15, 2011 at 6:09 pm #

    canıııımmm senle aynı zamanlarda başlamıştık hatırlıyorum. benimde geçen ay 3 yılım doldu. nasıl geçti hiç anlamadım ki senin gibi bu arada anne oldum bebişim geldi 2 yaşına. ve evet artık ara vermeleri bırak ve daha çok asıl lütfen. senin yazılarını okumak büyük bir keyif çünkü. nice 3 senelere inşallah 🙂

  4. Peri November 15, 2011 at 6:18 pm #

    Oooh hem blogunun hem türk kahvesinin tiryakisiyim, ellerine sağlık :)) nice seneler olsun 🙂

  5. zeynep November 15, 2011 at 7:16 pm #

    Bazen çekilmiş fotoğraf sırf yeri gelmedi diye haftalarca hatta aylarca bile durabiliyor..ama çok yerinde olmuş:) nice güzel senelere, ben de hergün iyi ki blog yazıyorum diyenlerdenim..

  6. KOVA KADINIYIM BEN November 15, 2011 at 7:16 pm #

    nice 3 13 23lü yaşlara.iyiki tanıdık seni.mutlu yıllar

  7. rebeltakipte November 15, 2011 at 8:39 pm #

    Tebrik ederim,blogunla birlikte daha nice senelere 🙂

  8. MISSRED November 16, 2011 at 11:04 am #

    Pempe gönlüm sende; teşekkürler:)cafe nohut; ya dile kolay 3 yıl bir de bakmışsın sen de blog aleminin gediklilerinden olmuşsun :Pmoda ve sosyete; o ilk zamanlar bir başkaydı ama dimi? bebekle ilgili heyecanlarını bile hatırlıyorum senin. :)))Peri; hep beraber nice senelere cnm:)Zeynep; blog yazmak gerçekten başka bir şey, hala ne olduğunu hakkında hiçbir fikri olmayan insanlar var, bence çok şey kaçırıyorlar:)Kova Kadınıyım Ben; hep beraber bütün güzellikleri paylaşmak dileğiyle:)

  9. Bahar ve kızısı Yağmur November 16, 2011 at 2:10 pm #

    Öyle ki artık blog yazmayana tühhh diye iç geçirebiliyorum :DDaha nice uzun yıllara :)Kahve kabulüm 😉

  10. MISSRED November 17, 2011 at 11:14 am #

    Bahar; evet ya blogger olmak bir yaşam biçimi kesinlikle. Teşekkürler, gerçeğini de içmeye bekleriz 🙂

  11. FidoLand November 17, 2011 at 3:25 pm #

    Blogunu yeni keşfettim,çok beğendim,yeni yaşı hayırlı olsun!!yıllarca daha nice güzel paylaşımların olsun inşallah 🙂

  12. MISSRED November 17, 2011 at 3:49 pm #

    Fidoland; blogumu beğenmene çok sevindim, takip için de teşekkürler. Sana da şöyle en köpüklüsünden bir türk kahvesi gelsin o zaman.

  13. Giz November 18, 2011 at 2:53 pm #

    Canım benim de blog aleminde tanıdığım için kendimi çok şanslı hissettiğim kişilerden birisi de sensin. İyi ki varsın ve yazıyorsun, satırlarından keyif alan ve kaliteli bu kadar dolu bir blogu seven birçok insandan birisi de benim… Blogunun yaş günü kutlu olsun, nice mutlu seneleri birlikte görürüz inşallah :))

  14. MISSRED November 21, 2011 at 8:09 am #

    Giz; çok teşekkürler, hep beraber birbirimizin en güzel haberlerini aldığımız mutlu yıllar geçirmek dileğiyle 🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

