Atatürk Arboretumu

17 Nov

Yıllardır hep duydum,şöyle güzel böyle cennet diye gidenler hep ballandıra ballandıra anlattılar. Hafta sonu sadece üyelere açık olduğu için hiç heves etmedim avucumu yalayacağımı bildiğimden ama hep aklımın bir köşesindeydi. En sonunda bizim için 9 gün olan bayram tatilini fırsat bilerek o çok methedilen arboretuma gittik.

Fotoğraf çekmekten bitap düştüm, sağa gidiyorsun ayrı renk, sola gidiyorsun ayrı renk. Böyle kendimden geçtim, sıkı da giyinmiştim hiç üşümedim. Yanımıza yiyecek de aldığımızdan karnımız tok, sırtımız pek Arboretum’un tadını çıkardık. Bir de ormanda el ele gezdik liseli aşıklar gibi, çok romantik bir yer. Yanımıza Begüm’ü de almadık neyle karşılaşıcağımızı bilmediğimiz için. Hem bizim için de bir mola oldu arada da olsa Begümsüzlüğe ihtiyacımız olmuyor değil :))

Daha fazla fotoğraf için tıklayın. Bütün fotoğraflar bana aittir.

21 Responses to “Atatürk Arboretumu”

  1. LE CHEMIN DES GRANDS JARDINS November 17, 2011 at 11:18 am #

    Flamboyants , ces arbres d'automne. J'imagine que ce sont des érables pour avoir de pareilles couleurs.Très belles photos,Roger

  2. MISSRED November 17, 2011 at 11:22 am #

    Roger; merci tres beacoup :))

  3. Eylem Atılgan November 17, 2011 at 11:27 am #

    Harika fotoğraflar, ellerine sağlık. Begüm yoktu dedim benim gözlerim parladı😀 Yanlış anlama, kuzuyla ilgili bir sorun değil, benim de Duru molam gelmiş galiba!

  4. MISSRED November 17, 2011 at 11:44 am #

    Eylem; artık o kadar alışmışız ki 3 kişi olmaya, yanımızda olmadığı zaman da bir tuhaf oluyoruz ama yine de hepimizin ihtiyacı var yalnız kalmaya. Açık açık söylemek lazım ki bazen insan bunalıyor, sadece bir odada tek başına sessizlikte oturmak bile lüks çoğu zaman.

  5. cafenoHut November 17, 2011 at 11:56 am #

    Resmen kartpostal gibi olmuş bunlar. Ellerine sağlık. Ve gerçekten bahsettiğin kadar varmış burası bayıldım. Gitmek için can atıyorum ama sadece hafta içi açık olması çok çok kötü:(

  6. MISSRED November 17, 2011 at 12:14 pm #

    Cafenohut; sen bir de bunun ilkbahar versiyonunu düşün,ağaçlar çiçek açmış pespembe, kıpkırmızı, sapsarı, aman diyorum kafayı yedim ben galiba:)

  7. HobiCoffee November 17, 2011 at 1:00 pm #

    Aman Allahım,harika bir yer burası..Renkler inanılmaz güzel.

  8. MISSRED November 17, 2011 at 1:13 pm #

    Hobicoffee; aynen biz de gittiğimizde birden İstanbul'dan ışınlaşmış gibi hissetmiştik, gerçekten başka bir dünya gibi.

  9. FidoLand November 17, 2011 at 3:22 pm #

    masal diyarı gibi burası!!!muhteşem!!sen de çok güzel kareler çekmişsin ellerine sağlık :)Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler :)Sevgilerle,

  10. pempe gönlüm sende November 17, 2011 at 4:06 pm #

    okadar çok niyet ettimki buraya gitmek için ama bir türlü uygun vakit gelemedi:( çok istiyorum hele ki bu mükemmel resimleri gördükten sonra en kısa zamanda ordayım:)

  11. Bahar ve kızısı Yağmur November 18, 2011 at 12:57 pm #

    çok çok güzeller😀

  12. Giz November 18, 2011 at 2:46 pm #

    Muhteşem bir yer burası!🙂 İstanbul'da sonbahar o güzelim renkleriyle gelemedi hiçbir yerde bulamıyorum diye hayıflanırken bu kadar yakınımda böyle bir cennet olduğunu görmek şaşkınlığa uğrattı beni. Adını duyup gitmeye niyet etmekle birlikte bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum, en kısa zamanda bu cennette bir çekim yapacağım ve bu ilham için de özel teşekkürlerimi sunacağım sana canım, ellerine, yüreğine sağlık her kare müthiş gözüküyor :)))

  13. Damla Dila Bolucay November 19, 2011 at 9:55 pm #

    Aslı'cım🙂 burası dört mevsim gezilip görülmesi gereken doğanın her rengini içinde barındıran insana huzur veren harika bir yer, bende yazın sonunda gitmiştim hatta henüz yollar havuz vs. yapım aşamasındaydı İstanbul'da insanlar tarafından pek keşfedilmemiş bu saklı cenneti bu zamana kadar ben neden keşfedememişim diye kendi kendime biraz sitem etmiştim. Göllerin içinde nilüfer çiçeklerinin güzelliği ördek ve kuğuların göl içinde süzülüşü ve daha bir sürü güzel şey bence İstanbul'da yapılması ve gidilmesi geren yerler listesinde yerini baş sıralara alması gereken bir yer. Ayrıca eşinle geçirdiğiniz romantik dakikalarda dahada bir hoşluk katmış.

  14. MISSRED November 21, 2011 at 8:08 am #

    Pempe gönlüm sende; bence de hiç vakit kaybetmeden gitmelisin çünkü yapraklar dökülmek üzere, havada şehirden bir kaç derece daha soğuk:)Bahar; aynen tam bir fotoğraf cenneti.Giz; biz oraya gittiğimizde bir kız başka bir kız arkadaşının fotoğraflarını çekiyordu. İnan aklıma siz geldiniz burada bir çekim gerçekleştirseler ne kadar güzel olur diye.Damla; yorumun için sağol:))Gerçekten bize çoook uzak olsa da zaman ayırıp gidilmesi gereken bir yer. İlkbaharda da ayrı bir güzel olur eminim.

  15. Tibetin annesi November 23, 2011 at 12:54 pm #

    ama çok güzel, ama çok güzel! bakması bile öyle huzur verici ki… Bahar'la bir de buraya gidelim biz😉

  16. MISSRED November 23, 2011 at 1:31 pm #

    Tibetin annesi; kesinlikle eline her fotoğraf makinesini alanın gitmesi gereken bir yer.

  17. sonsuz dekorasyon November 25, 2011 at 10:31 am #

    nasıl bir yer burası manzara, renkler doğa konuşuyor resmen bayıldım süper fotoğraflar çekilir burda!!!http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

  18. MISSRED November 25, 2011 at 11:34 am #

    Sonsuz dekorasyon; ben de kendimi kaybettim fotoğraf çekerken öyle harika bir yer.

  19. Müge Hestbaek November 28, 2011 at 12:58 pm #

    sanırım aradığım doğumgünü hediyesini buldum! Anton'u doğum gününde buraya götüreceğim🙂 İnanmıyorum! muhteşem bir yermiş burası! Fotoğrafların muhteşem! Bayıldım, bayıldım…

  20. MISSRED November 28, 2011 at 1:30 pm #

    Müge; gerçekten harika bir yer. Yalnız tavsiyem yiyeceğinizi, içeceğinizi alıp öyle gidin civarda ya da içinde öyle bir yok, ya da tok gideceksiniz:) Bir de sıkı sıkı giyinin ki "üşüdük, dönelim" olmasın, romantik çooook romantik bir yer. Hepsinden önemlisi de kimseler yok, huzur var:))

  21. ♥sibelinsu♥ January 5, 2012 at 12:23 pm #

    Benim üniversitem çok yakınındaydı ve botanik dersimizi her hafta orada yapardık…muhteşemdir arkası alabildiğine yeşil alabildiğine orman..gölü,tepesi ayrı güzeldir…özlemişim:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

