AMPUL

28 Nov

Ampulun dekoratif amaçlı kullanımını seviyorum fakat ülkemizde ampul başka bir şeyi simgelediğinden evde dekoratif bile olsa görmek istemiyoruz, o kadar nefret etmişiz yani!
Yapmak isteyenler basit yapılışı için buradan bakabilirler.
Herkese bol ışıklı bir hafta diliyorum. 
P.S.; Turkcell blog ödülleri oylaması hala devam ediyor, bilginize :)))

10 Responses to “AMPUL”

  1. Sevgi November 28, 2011 at 11:40 am #

    çok tatlı olmuşlar ya..

  2. yesilerik November 28, 2011 at 12:24 pm #

    Birde benim gibi ampul firmasinda calisanlar var biz neyapalim :)) iyi haftalar

  3. Müge Hestbaek November 28, 2011 at 12:54 pm #

    bunu ilk gördüğümde ben de aynı yorumu yapmıştım. çok haklısın. görmek bile istemiyoruz.

  4. MISSRED November 28, 2011 at 1:20 pm #

    Sevgi; özellikle çiçekli olanı oldukça dekoratif ama kıl oldum ya bir kere!Yeşilerik; :)))) herhalde bazen yere vurup kırasınız geliyordur, yapacak bir şey yok ekmek parası olunca:)Müge; biraz da biz mi abarttık eşimle nedir, vallahi ampul görünce tüylerim diken diken oluyor:)

  5. Giz November 28, 2011 at 3:27 pm #

    Evet ne yazık ki ampülün simgesi artık hepimizin zihninde bambaşka ama yine de çok sevdim bunları ben yapılışını en kısa zamanda inceleyeceğim canım🙂

  6. MISSRED November 28, 2011 at 4:09 pm #

    Giz; evet senin terasına da çok güzel olabilir :))

  7. Tanya's December 2, 2011 at 1:49 pm #

    Ampüller enfes..yılbaşı süsü yapıcam evde..

  8. MISSRED December 2, 2011 at 2:11 pm #

    Tanya; sizin geçen seneki ağaç çok güzeldi, hatırlıyorum🙂

  9. Siu December 4, 2011 at 7:55 am #

    Çoook güzel olmuş bencede..

  10. MISSRED December 5, 2011 at 9:08 am #

    Siu; özellikle çiçekli olanı sevdim ben de.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

