Kelebek etkisi

29 Nov
Bu bendeki kelebek sevdası çocukluğuma dayanır. O zaman bir ansiklopedi vardı evde, renkli resimli ansiklopediydi hatta adı. O ansiklopedinin kelebeklerle ilgili rengarenk bölümüne hayranlıkla bakar, anneme hep o sayfayı okuttururdum. Yıllar sonra kelebek bir moda simgesi haline dönüştüğünde üzülmedim diyemem tıpkı mor rengin moda olması gibi. Mor da kelebek de sadece benimdi ve benim kalmalıydı:) 
Dövme sahibi insanların farklı olarak nitelendirildiği ve benim açımdan gıptayla bakıldığı ilk gençlik yıllarımda eğer bir gün bir dövmem olursa bu kesinlikle kelebek figüründen olmalıydı. Gel zaman git zaman devir değişti, artık dövme ruhu diye bir şeyin kalmadığı, herkesin herkese dövme yaptırdığı ve sanırım 5 kadından 3’ünün kelebek dövmesinin olduğu bir dönemde ben de her şeye rağmen gidip kelebek dövmesi yaptırdım bir kaç sene önce, bir gün ikinci dövmemi de yaptıracağım ve bu yine kelebek olacak. 
Kelebeklerin günlük hayatımızda  aksesuarda ya da baskı olarak değil de dekorasyon öğesi olarak kullanılmasını  daha çok tercih ediyorum. Ancak yine de aşağıdaki kolyeleri bana çocukluğumu, kelebek sevgimi yeniden hatırlattığı için çok sevdim. Eskiden her şey daha bir anlamlıydı sanki, her şey bu kadar tüketilmemişti.
Sizin de var mı böyle çocukluktan beri bağlı olduğunuz , anlam yüklediğiniz şeyler?

P.S.; Turkcell blog ödülleri oylaması hala devam ediyor, bilginize :)))


kaynak için fotoğraflara tıklayabilirsiniz.

4 Responses to “Kelebek etkisi”

  1. zeynep November 29, 2011 at 3:19 pm #

    kelebekleri ben de çok severim, aslında daha doğrusu severdim ama zaman geçtikçe değişiyor zevklerim..

  2. FidoLand November 29, 2011 at 3:53 pm #

    ben de çok severim kelebekleri biliyor musun? hem özgürlüğü simgelerler benim için hem de herşeyin kısa ömürlü olduğunu,geçiciliğini..ve her güzel şeyin de bir gün geçeceğini..ben de şöyle bir post yapmıştım,bakmak istersen :)http://fido-land.blogspot.com/2011/11/butterfly-effect.html

  3. MISSRED November 30, 2011 at 9:27 am #

    Zeynep; zaman geçtikçe hiç sevmediğimiz şeyleri sevebiliyor, sevdiklerimizi ise unutabiliyoruz ama kelebek sevdası ben de baki kaldı :)Fidoland; sen de benim gibi kelebekleri sadece bir figür olarak değil anlam yükleyerek seviyorsun:)

  4. Renata and Jonathan February 9, 2012 at 2:11 pm #

    Thank you for featuring Renata's Butterflies. Big hug from the USA 🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

