Blog tozunu yuttum bir kere…

30 Jan

67667_10151275535804753_1844283045_n

Uzun süredir blogosferden uzak bir hayat yaşıyor ve ne yazık ki çok değerli blogumu ihmal ediyordum. Tembellik ve yoğunluk çıkışlı bu ihmal günden güne ivme kazanırken sanmayın ki benim içim rahattı, yukarıda da yazdığım gibi blog tozunu yutmuştum bir kere.

Günlerdir yeniden nasıl başlasam diye düşünürken bir görsel beni kendime getirdi, zaman aksiyon alma zamanı…

Görüşmediğimiz zaman dilimi içinde neler oldu neler…

Kasım ayının sonunda dünyada en çok sevdiğim, saygı duyduğum insanı, babamı kaybettim.

2003 yılından beri çalıştığım işimden istifa ettim ve bir maceraya tabiri caizse bodoslama atladım. İlgimi, birikimimi çok farklı bir alana, sosyal medyaya kaydırdım.

2010 yılından beri hala diyetteyim, Son 7 kilo.

Ve artık araba kullanıyorum 🙂

Bu bir izci sözüdür; “ARTIK DAHA SIK GÖRÜŞECEĞİZ”

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

