Westwing Home & Living

16 Dec

Benim dekorasyona olan merakım kendi evimizi aldığımızda başladı. Taşınması 2.5 seneyi bulan bir süreçte ilgi alanım dekorasyon blogları, dergileri ve dekorasyon amaçlı alışveriş sitelerine kaydı. Şimdi moda alışveriş sitelerinden çok onları inceliyorum desem yeridir.
Bir süre önce yine böyle bir alışveriş sitesi ile ilgili bir mail aldım. Ve sizlere şimdi yazma fırsatı bulabiliyorum.

Westwing Home & Living Türkiye ile birlikte 20 ülkede faaliyet gösteren ev ve dekorasyon odaklı özel bir alışveriş kulübü.

  • Ev ve yaşam kategorisinde özenle seçilen ürünler %70’e varan indirimlerle üyelere sunuluyor  
  • Ürün seçimleri tamamen stil editörleri tarafından yapılıyor
  • Ev ve yaşamla ilgili ilham veren fikirler sunan Westwing Dergi, yine profesyonel bir ekip tarafından hazırlanıyor.


Açılışlarına özel bizler için  50 TL ve üzeri alışverişlerde kullanılmak üzere 25 TL’lik indirim kuponu hazırlamışlar. 
” www.westwing.com.tr/-blog ” link’inden giriş yaparsanız indirimden yararlanabilirsiniz.
Bu arada Zeynep’in Evi blogunda da çok eğlenceli bir aktiviteyle hediye veriyorlar. Çay takımı kazanmak için buraya buyrun.
Herkese iyi hafta sonları.

8 Responses to “Westwing Home & Living”

  1. Kelebeğim December 20, 2011 at 4:10 pm #

    İki sene içinde iki evin dekorasyonuyla uğraştığım için benim de ilgimi çekiyor, bloğunuzu zevkle izleyeceğim. Sevgiler…

  2. MISSRED December 21, 2011 at 9:43 pm #

    Kelebegim; eskiden hic ilgi alanima girmiyordu ama is basa dusunce bir de baktim bu da arastirmasi zevkli bir dunya, blogumu izleyecegin icin tesekkurler:)

  3. Giz January 19, 2012 at 12:29 pm #

    Tatlım bu siteyi sayende gördüğüm için nasıl sevindim anlatamam, çok teşekkür ediyorum canım benim. Geçen senemi dekorasyon ile geçirmiş birisi olarak hala tüm ev dekor eşyalarına son derece ilgili ve duyarlıyım :)) hemen üye oldum bundan sonra sık sık takip edeceğim, eğer bu tarz blogları incelemeyi de seviyorsan sana dreamy whites'ı tavsiye ederim canım (blogroll'umda sağda var bu tarz birkaç site) onlara da bakmak çok keyifli oluyor :))

  4. MISSRED January 19, 2012 at 1:22 pm #

    Giz; diğer dekorasyon sitelerine göre daha farklı markalar var o yüzden de ilgi çekici. Bu arada dreamy whites'ı takip ediyorum. Ben de senin gibi geçen seneyi dekorasyonla geçirdim ve aynen benim de ilgi alanıma eklendi dekorasyon.

  5. beril öke gülen January 26, 2012 at 7:09 pm #

    ne güzel bir blogmuş bu, ben de yeni keşfettim 🙂 dekorasyona meraklıyım ben de bu ara, country tarzı dekorasyonla ilgili yeni bir yazı yazdım hatta geçenlerde, bu ayın Maison Frainçaise dergisi sayfalarını tek tek inceledim 🙂 yastık-minder dikiyorum bol bol 🙂 takibe aldım hemen 🙂

  6. MISSRED January 27, 2012 at 12:34 pm #

    Beril; güzel iltifatların için sağol,dekorasyon da uçsuz bucaksız bir alan, bazen kendime soruyorum, dekoratör olsam ancak bu kadar araştırırdım herhalde:)))

  7. KIRMIZI February 9, 2012 at 10:05 am #

    aslicim, nerelerdesin…

  8. COSMOS'S STYLE April 9, 2012 at 12:18 pm #

    Harika bir blog bu, geç keşfetmişim :(((( Dekorasyon fikirlerini daha çok paylaşırsan sevinirim!Başarılar.cosmoshttp://cosmossstyle.blogspot.com/

Leave a comment

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.