4.günün kazananları

4 Jun


4.günü de geride bırakmış bulunuyoruz. Bugünkü soruların cevabı; 1) Rihanna, 2) Denizkızı
Doğru cevabı vererek ilk 20 arasına giren arkadaşları tebrik ederim. 4. günün kazananları için lütfen tıklayınız.

Yarın son 20 finalisti de belirledikten sonra cumartesi final yarışmamızı yapacağız. Dolayısıyla şimdiye kadar listeye girememiş arkadaşlar için yarın son şans!!!

6 Responses to “4.günün kazananları”

  1. cipo June 4, 2009 at 9:51 pm #

    saka gibi bisey oldu sana mesaji attiktan 5 dak sonra vickycristinabarcelona filmini izledim nasil bir tesaduf… film hakkinda cok sey duymustum fakat ne yazikki film muziginden haberim yoktu ve hicbiryerde kulagima calinmadi ne sanssizlik, yinede tesekkurlersevgiler

  2. MISSRED'S DIARY June 5, 2009 at 5:31 am #

    güzel bir tesadüf olmuş gerçekten, cevap yazmasaydım sorunun cevabını kendi kendine bulacakmışsın:)))filmi beğendin mi? bence sonu daha güzel olabilirdi.

  3. Anonymous June 5, 2009 at 11:11 am #

    mrb ben sonuçları göremiyorum dün ve bugünkü sonuçları göremedim ismim var mı bakabilir misiniz acaba benim ki açılmıyor da sevgilerbensema@gmail.com

  4. Anonymous June 6, 2009 at 7:55 am #

    evet cok begendim ozellikle penelope cruz'a bayildim filmdeki en seker ve renkli karakter oydu filmin susu gibiydi bu kadin giderek guzellesiyormu nedir ben eskiden o kadar begenmezdim ama son zamanlarda acaip guzel ve seksi buluyorum kocamda benimle ayni fikirde :)yinede cok tesekkurler blogta muzik super fikir olmus senin bloguna girmek iki kat keyiflendi kendine iyi bak

  5. MISSRED'S DIARY June 6, 2009 at 8:00 am #

    benim eşim hiç beğenmiyor hatta uyuz oluyor, eski sevgilisine falan mı benziyor acaba?:))))buarada aynen bende beğenmiyordum özellikle filmde çok hoş geldi, belli yalnız epey minyon bi tip.

  6. cipo June 6, 2009 at 4:26 pm #

    yok anacim hatun tas, 'elegy' filmini izlediysen gerco cok begenmemekle birlikte sirf bu kadin icin izledim walla bayila bayila… gariptir aktrisler populer oldukca begenmemeye baslarim ornek Angelina Jolie ama bu kadin oyle degil belkide icimizden biri gibi geldigi icindir abartisiz bi tarafi var ondan is arkadasimda olabilir komsumda boyle iste … sen bi arastir bakalim tekmeyi atan eski kiz arkadas olayina :))))sevgiler

Leave a comment

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.