Hastane çantamız hazır

17 Apr
Beni takip eden hamile arkadaşlara yol göstermesi  ve belki de eklemem gerekenleri söylemeniz açısından hastane çantama neler koydum bir göz atalım;
Benim için;
 2 adet göğüs kısmı düğmeli gecelik,
 Sabahlık,
 2 adet emzirme sütyeni,
 İç çamaşırı ve atılabilir külot ( bunlar işe yarıyormuş ben Joker’den aldım, her yerde satılıyor)
 Lansinoh göğüs kremi,
 Lansinoh göğüs pedi,
Çorap,
Terlik,
Ped,
Kırmızı taç;
Allık, concealer, lipstik, deodorant, tarak,diş fırçası ve diş macunu
Çıkış için kıyafet

Bebek için;
1 hastane çıkış seti (zıbın, eldiven, bere)
1 tulum, 1 body
1 hırka
çorap
1 penye, 1 yün battaniye (çıkarken sarmak için)
Ekstra;
Kağıt havlu, ıslak mendil, kolonya
Fotoğraf makinesi
 

11 Responses to “Hastane çantamız hazır”

  1. ''çokoprenses'' April 17, 2010 at 8:12 pm #

    ben yanıma kupamı almıştım bi de.humana filan içmek için:) bi de ben pompa almamıştım yanıma,hayatımın hatası oldu.eger göğüs ucunu alamazsa bebeğin,göğüslerin gergin filan olursa hemen pompa kullan.sadece süt sağmak için değilmiş yani öğrendim:(

  2. nar April 17, 2010 at 9:18 pm #

    Bebek bezini unutma! Bir de biberon gerekebilir, emzirecek olsan bile! Yine aklıma gelirse yazarım:)

  3. ♥sibelinsu♥ April 17, 2010 at 11:02 pm #

    Hastane çıkış setinden bir tane daha koyabilirsin aksilik olur da sezeryan olursa 2 gece kalırsın… ya da tulumla body sayısını 2 yap..bir de eğer emzik vermeye alıştıracaksan onu da yanına al..çorap sayısını da arttırabilirsin,bizimkinin ayakları bir türlü ısınmamıştı…bir de bebek bezi hastanede de veriyorlar gerçi ama sen sürekli kullanmak istediğin markayla başla…Hadi bakalım ..sanki bir daha ki postunda güzeller güzeli Begüm geldi diyecekmişsin gibi hissettim…:)Hayırlı doğumlar bebiş…:))

  4. MISSRED'S DIARY April 18, 2010 at 6:34 am #

    Teşekkürler arkadaşlar, bütün bu söyledikleriniz aklımdaydı ama hastanede nasıl olsa verirler diye düşündüğüm için almayayım dedim, yine de tedbir olsun alayım bari.

  5. tuguna April 18, 2010 at 8:18 am #

    Ben de yazacaktim bebek bezini unutma diye:) Bir de bebek icin kucuk agiz havlusu-bezi tarzi seylerden al. Emzirdikten sonra omzuna alip gaz cikartma asamasinda genelde kusuyorlar biraz, omzuna koyarsin ustun basin kirlenmez. Sonra da begum'un agzini silersi. Ise yariyor yani. Ben de ozene bezene canta yapmistim ama icindeki hicbir seyi kullanmadan iki saat icinde taburcu olup eve gelmistim:)

  6. MISSRED'S DIARY April 18, 2010 at 9:04 am #

    Tuguna; senin doğum hikayeni okumuştum, keşke bütün kadınlar senin kadar rahat doğum yapabilse. Bezi hastanede verirler diye düşünmüştüm ama ağız havlusu aklıma gelmemişti ben onları da ekleyeyim çantaya.

  7. ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM April 18, 2010 at 9:41 am #

    birde beni alman lazım makyöz olarak unutma :))

  8. MISSRED'S DIARY April 18, 2010 at 10:57 am #

    canım makyaj yapmayacağım için makyöz olarak değil de cicianne olarak lazımsın sen:)))

  9. MODAveSOSYETE ; April 18, 2010 at 11:35 am #

    amerikan hastanesinde bebek ile ilgili hiçbişi almamışlardı. herşeyi kendileri hallettiler. zıbınlık bere mere hepsi hastanedendi. bana sadece kendi özel eşyalarım gerekti o kadar. ha bi tek çıkış sırasında bebeğin kıyafetleri ve anakucağı o kadar. çıkışta bebek için kullandıklarınıda sana veriyorlar zaten.

  10. MISSRED'S DIARY April 18, 2010 at 12:35 pm #

    Pelin; ben de Acıbadem'de doğum yapacağım ama bilmiyorum sanırım onlar da kendi zıbınlık ve berelerini giydiriyorlar. Evet Amerikan'da kremine kadar vermişler arkadaşıma muhtemelen Acıbadem'de de öyledir, görücez.

  11. MODAveSOSYETE ; April 18, 2010 at 7:02 pm #

    istersen doğum katına bağlanıp hemşireden gerekli bilgiyi şimdiden al. özel hastaneler epey detaylı bilgi veriyorlar artık. böylelikle için rahat çantanı hazırlarsın 🙂

Leave a comment

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.